Osnovno pravilo življenja naj bo vodilo tudi pri prehranjevanju, in sicer iskati – ravnovesje. Treba je iskati ravnovesje med hranili in se tako najboljše počutiti v svoji koži.

DSC 0300

Hujšanje se prične v kuhinji, oblikovanje telesa pa poteka s pomočjo vadbe, zato je izjemnega pomena, kaj vnašate v svoje telo.

Mnogo ljudi se ne zaveda, kje vse se skrivajo t. i. prazne kalorije, ki so vse prej kot prazne, saj vašemu telesa povzročajo veliko škode. Veliko jih je v široki ponudbi najrazličnejših bio, eko, slim, 0 % ... izdelkov še bolj zmedenih. Kaj sploh jesti? Dovolite, da vam pomagam.

  • Dnevnik prehranjevanja in njegova analiza

    Pisni protokol vseh hranil, ki jih čez dan vnesete v telo, je osnova za nadaljnje delo. Dnevnik in analiza natančno pokažeta, katere snovi »zanemarjate« oz. jih zaužijete premalo in obratno. Prednost analize je natančnost, na podlagi katere vam lahko svetujemo, saj podrobno spoznamo vaše prehranjevalne navade. Zato je v času osebnih treningov nujen pisni protokol in beleženje vseh zaužitih živil. Redno bodo sledile korekcije in pogovor glede zabeleženega. Skupaj z vami nadalje izoblikujemo načrt, kako vaše prehranjevalne navade optimirati. 

  • Svetovanje glede prehrane

    Pregled vašega načina prehranjevanja, obdelava, individualna priporočila, terminski načrt prehranjevanja, odgovori na individualna vprašanja. 

  • Pregled hladilnika (po dogovoru)

    Ta termin se odvija pri vas doma. Pri tem se podrobno ogledajo živila, ki jih imate v vašem hladilniku in shrambi. Bistvo pregleda je, da hitro »odkrijemo«, če imate morda slabe prehranjevalne in nakupovalne navade. Nadzoruje se kakovost prehrambenih izdelkov, zaupajo se vam nasveti za izboljšanje prehranjevalnih navad. 

  • Sestava jedilnika

    Z upoštevanjem vaših najljubših jedi in seveda tudi jedi, ki jih ne marate, in upoštevajoč službene in časovne omejitve, se za vas pripravi jedilnik, ki upošteva vse to, pisan vam je na kožo. Pa dober tek! 

Kalorije

Osnova za izgubo telesne maščobe je večja poraba kalorij (energijska vrednost hrane) v vsakodnevni presnovi, delu, aktivnosti in vadbi, kot jih dnevno zaužijete s hrano in pijačo. Za učinkovito redukcijo maščobe se je treba držati načela omejevanja vnosa kalorij in povečanje izgube kalorij.  

 

Več beljakovin – manj hidratov

Treba je imeti dieto oz. pravilno zastavljen jedilnik, ki bo omogočal vnos primerne količine kalorij za dosego zgoraj omenjenega cilja.

Jedilnik bo zavzemal hrano, ki vam bo nudila primerno količino vseh hranljivih snovi za izboljšanje zdravja, pridobitev energije za učinkovito oblikovanje telesa z vadbo ter optimalno redukcijo maščobe. Za dosego cilja je priporočljiva prehrana, ki vsebuje dovolj beljakovin, manj hidratov ter maščob, veliko zelenjave in več majhnih, različnih obrokov, razporejenih čez ves dan.

Tabela kaloričnih vrednosti

Imate vprašanje, pomislek, težavo, potrebujete pomoč ...? Lahko vam pomagam!

Pišite mi: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.